Nieuwerkerks Vrouwenkoor

St. Josephparochie

mei 2003

Op vrijdag 23 mei 2003 hebben we een concert verzorgd in de St. Josephparochie in Nieuwerkerk aan den IJssel. Op het programma stonden diverse stukken uit ons repertoire, ondersteuning door Cora Peeters en een optreden van twee ensembles van de Nieuwerkerkse Muziekschool. De opbrengst van de kaartverkoop kwam ten goede van het IJsselthuis.

Deze uitvoering was voor ons de eerste keer dat we zelf een concert op poten hebben gezet. Het organiseren van een concert klinkt makkelijk, maar het heeft heel wat voeten in de aarde voordat een concert een feit is geworden! Niettemin hebben we erg veel plezier beleefd aan zowel de organisatorische invulling als aan de muzikale invulling, en we hopen dan ook dat we in de toekomst nog eens een concert zullen kunnen realiseren!

Hieronder treft u een foto-impressie van de avond aan. Klik op één van de foto's om een grotere versie te zien.

Es tönen die Lieder
Frühlingsleben