Workshop Presentatie

september 2010

Zingen vinden we leuk, maar het is nog leuker natuurlijk als je een beetje beslagen ten ijs komt. Daarom repeteren we elke week en dat geeft best wel een aardig resultaat. Maar als het op uitvoeren aankomt is niet alleen de zangkunst van belang, ook de manier waarop je je aan het publiek presenteert spreekt dan een woordje mee. Daarom hebben we besloten daar ook eens wat aandacht aan te gaan besteden.

We hebben Elly Bezemer bereid gevonden zich met ons bezig te houden. Na een eerste workshop valt te constateren dat er meer komt kijken bij de presentatie van een koor dan je misschien in eerste instantie zou denken. Maar het begin is er en, heel belangrijk, we hebben enorm genoten van het bezig zijn met de presentatie van het koor!

Reden dus om de samenwerking met Elly voort te zetten, aan de presentatie moet je steeds blijven werken, net als aan de noten en de teksten. Aangezien het vooral heel erg leuk en leerzaam is gebleken om aan een en ander te werken verheugen we ons alvast op januari, als Elly terugkomt om nog eens met ons aan de slag te gaan!

Van onze eerste workshop met Elly heeft Conny Buuron een leuke fotoimpressie gemaakt, waarvoor uiteraard onze hartelijke dank!