8 november 2008

Nieuwerkerks Muziekfestival

Ontmoetingscentrum

Op zaterdag 8 november vindt het 7e Nieuwerkerks Muziekfestival plaats in het Ontmoetingscentrum. Deze festivalavond biedt de grote ensembles uit Nieuwerkerk de gelegenheid zich te presenteren. Dit jaar zullen de volgende partijen deelnemen:

Het thema van dit jaar is "kleur". Ieder ensemble heeft een kleur (of een kleurencombinatie) toegewezen gekregen en zal daar op geheel eigen wijze invulling aan geven. De leerlingen van het Comenius College zullen onder leiding van Bart Belonje het thema op creatieve wijze ondersteunen.

Als speciale gast voor deze avond is de Wereldwinkel uitgenodigd. Zij zullen de koffie, thee en wijn leveren die deze avond geschonken worden. Daarnaast zal er een kraam worden ingericht waar diverse artikelen uit de wereldwinkel verkocht worden.

Waar vindt het Muziekfestival deze keer plaats:

Ontmoetingscentrum
Bospolderstraat 10
Nieuwerkerk aan den IJssel

Zaterdag 8 november 2008
Aanvang 20:00 uur (zaal open 19:30)

De toegang is 6 euro (kinderen tot 12 jaar: 3 euro).